Friday, May 20, 2011

Hati Saya Sedih....

assalammualaikum semua......

sebelum saya buat entry ni, adik saya baru call,...

angah:: assalammualaikum...klong buat ape tue?


saya:: waalaikumsalam....tak buat ape pon. Macam biase menghadap laptop je.hehe


angah:: angah dah on the way ni..malam nie tido umah mak cik dulu kot..


saya :: oooowhh ( okay saya tengah tahan nak nangis) ummm ye ke...elok-elok tau...kirim salam dekat sume eh, sape ade tu? 


angah :: semua ade..tok pon ikot ni...klong dah makan? klong sedih la tue...


saya :: owhhh,,eeehh pandai jek, tak langsung,,haha ( cover jep huhu) ,dah2 klong dah makan tadi..okay lah kirim salam semua eh,cakap ayah drive baik2...ok assalammualaikum...


angah :: owh okay2 insyaAllah,,waalaikumsalam..




waaaa,,saya macam nak menangis..nak ikut,huhu


tahan jep...saya capai hanset saya semula...gi kat msg,,,write new msg...


" angah g blajar elok2 eh...jge diri,,ingat dok tempat org  jge perangai..blaja jek..ingat ibu ayah..klong tau adik klong pandai ! tcare wit luv-klong " 


okay pas2 send to angah...


teeettt...teeettt new msg masuk,,,( sedap sikit ah bunyi dari yg nie) hahha


" okay klong..syg klong..angah blaja elok2 eh " - angah reply..




buat adik klong...blaja rajin-rajin tau,,jangan nangis-nangis lak,,,hahhaha 1st tyme jauh dengan ibu kan??hhahah jage diri..ingat pesan ibu ayah tue...;)








nurul fatin afiqah...( angah )





take care !!! 
















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...