Saturday, June 11, 2011

♥♫❤SUDIKAH ENGKAU MENJADI IMAM DI SETIAP SOLATKU♥♫❤




♥•~Ketika wanita menangis,itu bukan bererti dia sedang mengeluarkan senjata terampuhnya,melainkan justeru bererti dia sedang mngeluarkan senjata terakhirnya.Ketika wanita menangis,itu bukan bererti dia tidak berusaha menahannya,melainkan kerana pertahanannya sdh tak mampu lagi membendung air matanya.Ketika wanita menangis,itu bukan karena dia ingin terlihat lemah,melainkan karena dia sudah tidak sanggup berpura2 kuat♥

♥ஜ♥Andainya kaulah jodohku yg tertulis di Lauh Mahfuz,Allah pasti akan menanamkan rasa kasih dlm hatiku juga hatimu.Itu janji Allah.Akan tetapi,selagi kita tdk di ikat dengan ikatan yg Halal,selagi itu jgn dibazirkan perasaan itu krn kita masih tdk mmpunyai hak utk membuat begitu.Juga jgn melampaui batas yg telah Allah tetapkan.Aku takut prbuatan2 sperti itu akan mmberi kesan yg tidak baik dlm kehidupan kita kelak♥ஜ♥

‎*♥*•*´¨`*•Duhai engkau yang telah ALLAH siapkan untukku,di manapun engkau berada ketahuilah aku tidak secantik yg engkau inginkan,tak sesempurna yg kau inginkan,tak sesolehah yg engkau harapkan,Namun aku akan berusaha untuk mentaatimu,berbakti dan mengabdikan diriku padamu,untuk bersama2 menggapai Redha-NYA,Semoga ALLAH mempertemukan kita di tempat dan waktu yg telah ditentukan-NYA•*♥♥

❤Andai dia yang terbaik untukku❤Aku bersyukur pada-Mu❤Andai segala kekecewaan aku selama ini❤Kau gantikan dengan rasa indah ini❤Aku redha❤Aku pasrah segalanya❤Pasrah atas segala yang telah Kau takdirkan❤Biarlah rasa ini terus harum mewangi dalam hati ini❤Menjadi segudang rindu yg hanya dia yg tahu❤Rindu yg KAU halalkan❤Cinta yang tiada nista untuk menggapai redhaMU❤

♥ஜ♥(¯`•¸ღBunga akan indah pada waktunya♥Iaitu ketika bermekaran menghiasi taman Hati♥Maka kini tengah kupersiapkan diri ini sebaik-baiknya♥bersiap menyambut kehadiranmu dalam kehidupanku♥Kini aku sedang belajar menjadi yg terbaik♥setidaknya menjadi yg terbaik disisimu kelak♥Aku yakin kaulah yg kuperlukan♥meski bukan seperti yg aku harapkan♥♥ஜ♥(¯`•ღ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...